Første fase: Kortlægning af læringens mål og kvaliteter, efteråret 2009
1. Det første 3-dags partnermøde, september 2009 i Sverige
2. Kortlægning af kerneydelser og læringens udbytte, sept. – nov. 2009
3. Udkast til rapport om kvaliteter og udbytte ved læring, nov. - dec. 2009
Anden fase: Udvikle pilot værktøj til læringsvurdering, foråret 2010
4. Det andet 3-dags partnermøde, januar 2010 i Danmark
5. Udvikling af spørgeramme for online vurdering, januar – maj 201
6. Opsætning af pilotudgave af vurderingsværktøj, maj – juli 2010
Tredje fase: Færdigudvikle syv online værktøjer, efteråret 2010
7. Det tredje 3-dags partnermøde, august 2010 på Færøerne
8. Udarbejde online vejledninger til værktøj, aug.. – okt. 2010
9. Opsætte endelige web tools med online vejledning, okt. - nov. 2010
10. Udkast til rapport om metoder og værktøjer, nov. – dec. 2010
Fjerde fase: Formidling af projekt resultater, foråret 2011
11. Udgivelse af de to rapporter, dec. 2010– jan. 2011
12. Formidling af projektets resultater, januar – marts 2011¨
13. Anvendelse af resultater inkl. seks konferencer, marts – juni 2011
14. Det fjerde og afsluttende partnermøde, maj 2011 i Letland
15. Endelig evaluering og afrapportering, maj – juni 2011
På det første partnermøde blev en udvidet arbejdsplan vedtaget - se her.